Marketing Automation
Marketing Automation – היה עד לאחרונה "הנשק הסודי" ונחלתם של הארגונים הגדולים, שיכלו להשקיע סכומי כסף גדולים בהקמה של מערכי שיווק אוטומטיים. בשנים האחרונות אנו עדים לכניסתם של כלים טכנולוגים זולים יותר עם יכולות גבוהות לתחום. כלים אלו מאפשרים לארגונים בינוניים וקטנים לקבל יכולות שיווקיות מתקדמות ומתוחכמות בעלויות הגיוניות שמתאימות לתקציבי הפרסום שלהם.
מהי מערכת Marketing Automation ?
מערכות Marketing Automation מנהלות קמפיינים אוטומטיים לחלוטין של שליחת מסרים באמצעות ערוצים כגון אימייל, SMS וכו' והצגת מסרים באתרי אינטרנט על מנת להשפיע ולקדם את הצרכן בשלבי המשפך השיווקי. מערכת Marketing Automation מתבססות על מסע צרכן או מסע לקוח, ומתקשרות את המסרים השיווקיים שלכם בנקודות המגע הרלוונטיות בעיתוי הנכון ואף יודעות להגיב להתנהגות הלקוח, למשל: אם לא פתח את האימייל תוך 3 ימים אזי… אם לא נכנס לאתר X שעות לאחר שקיבל SMS עם לינק וכו'
מהם היכולות של מערכות Marketing Automation ?
- הפצת אימיילים, SMS ובקרוב גם WhatsApp
- קמפיינים אוטומטיים מבוססים טריגרים של זמן ו/או מידע על הלקוח
- קישור להתנהגות הגולשים באתר ב- Real Time
- יכולת זיהוי לקוח בין ערוצים (אינטרנט, אפליקציית מובייל, סמארטפון, פייסבוק וכו')
- יכולת ביצוע AB Testing – על מנת לזהות איזה קמפיין עובד טוב יותר ולהשתפר באופן מתמיד
- ניהול תעדוף הלידים (Lead Scoring)
- יכולות של הצגת מידע באתר בהתאם לגולש (גם אם עדיין לא לקוח) – פופ אפ או באנרים
- יכולת לבנות עמודי נחיתה ו/או טפסים לאיסוף לידים
- יכולת לבנות אימיילים מעוצבים מתוך טמפלטים או עורך ויזואלי
- יכולות ניתוח ואנליטיקה
- יכולות חיזוי מבוססת AI- זוהי יכולת מתקדמת שעדיין לא קיימת במערכות הבסיסיות.
רוצים לשמוע עוד על Marketing Automation ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם