קידום בחנות האפליקציות – ASO

אפיון חווית לקוח
מעוניינים לקדם אפליקציית מובייל ?

ASO – Application search optimisation

קידום אפליקציות בחנות (Google Play & Apple Appstore) מורכבת ממספר משתנים. האתגר בקידום ASO הוא להשיג שתי מטרות:

  • המטרה הראשונה- כמה שיותר הורדות של האפליקצייה 
  • המטרה השנייה- שקצב ההורדה יהיה בעליה מתמדת או קבועה אבל לא יורדת. 

הסיבה שצריך לשלב את שתי המטרות ביחד היא על מנת לא לגרום לכמות עצומה של הורדות שמקבלות ביקורות שליליות והסרות של האפליקציה, מה שיגרום לכך שהאפליקציה פשוט תעלם מהחנות. קידום ואופטימיזציה של הנוכחות בחנויות האפליקציות (Store presence) מבוצע בשני מישורים: האורגני והממומן, האסטרטגיה של קידום משולב: ממומן + אורגני משיג את התוצאות הטובות ביותר.

עשרת הדיברות לקידום אפקטיבי בחנות האפליקציות:

  1. הגדרה מדויקת ככל הניתן של קהלי המטרה
  2. בחירה נכונה של ערוצי הקידום (יש רבים) בהתאם לקהלי המטרה
  3. תכנון קמפיינים עם AB Testing על מנת לוודא שההשערות הראשונית של התאמה לקהלי המטרה באמת נכונות ולתפוס כמה שיותר מהר את הצורך בשינוי של קהלי המטרה מבלי לבזבז תקציבי שיווק גבוהים.
  4. שימוש נכון בביטויים רלוונטים בנוכחות של האפליקציה בחנות
  5. בניה של אתר אינטרנט שמאפשר הורדה והפניה אוטומטית לחנות הרלוונטית בהתאם למכשיר של הגולש
  6. מסכים וסרטונים של האפליקציה שמעודדים הורדה
  7. עידוד המשתמשים לדרג את האפליקציה
  8. מדידה יומית של הקמפיינים, נתוני ההורדות וההסרות
  9. מדידת השימושים
  10. ביצוע שינויים בעמודי החנות ובקמפיינים הממומנים בהתאם לתוצאות המדידה
ASO

רוצים לשמוע עוד על קידום אפליקציות מובייל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

גלילה למעלה דילוג לתוכן