קידום אתרים ב Google Maps

איך מבצעים קידום אתרים ב-Google maps ?
קידום אתרים במפות של גוגל

אולי לא ידעתם, אבל קידום אתרים אורגני הוא לא רק קידום של אתר אינטרנט. למעשה, ניתן לבצע קידום אתרים ב-Google maps עבור העסק שלכם. קידום אתרים ב-Google maps הוא תת תחום של קידום האתרים האורגני ומתייחס לתוצאות מקומיות שמתקבלות לעתים מעל לתוצאות החיפוש האורגני הרגילות.

תוצאות כאלו מתקבלות בדרך כלל כאשר גולשים מבצעים חיפוש בגוגל עם אזכור של מיקום (חנות אופניים בתל אביב, לדוגמא). אך אם אתם מחפשים מוצר או שירות כלשהו, גוגל יכולה להציע לכם תוצאות מקומיות עם מפה גם אם לא ציינתם מיקום מפורש.

קידום ב-Google maps – איך מתחילים?

כאשר אתם מחפשים מוצר או שירות במיקום מסוים, לעתים תוכלו לראות שלוש תוצאות של עסקים שנמצאות במסגרת מיוחדת מעל לתוצאות האורגניות הקבועות. מדובר בתוצאות מלוות מפה שמציינות עסקים מקומיים שפתחו פרופיל עסקי ב-Google maps.

פרופיל זה נקרא גם "גוגל לעסק שלי" (Google My Business). כל בעל עסק יכול לפתוח לעצמו פרופיל כזה, ונדרש רק אימות מול גוגל שהעסק אכן קיים וממוקם בכתובת שצוינה בפרופיל שלו. הפרופיל מאפשר להכניס פרטי קשר של העסק – כתובת, טלפון, שעות פתיחה, כתובת אתר אינטרנט, ומידע בסיסי נוסף. ניתן גם להכניס תמונות מהעסק לפרופיל ומרגע שהוא נמצא באוויר – כל גולש שמשתמש בגוגל יכול לכתוב ביקורת על העסק.

איך מבצעים קידום אתרים ב-Google maps?

קידום במפות של גוגל מעט שונה מקידום אתרים אורגני קלאסי. יש הרבה גישות שונות באשר לקידום זה, אך יש כמה דברים שעליהם מרבית מקדמי האתרים מסכימים. ראשית, כמות ואיכות ההמלצות משפיעות מאוד על הדירוג שגוגל תעניק לפרופיל העסקי. ככל שהדירוג גבוה יותר, כך יש יותר סיכוי שהעסק שלכם יהיה בין אלו שמופיעים בראש תוצאות החיפוש המקומיות.

בנוסף, יש חשיבות רבה להתאמה של מילות המפתח שמופיעות בשם העסק. לשם כך דרוש מחקר מילות מפתח שבודק אילו ביטויים הכי כדאי להכניס לשם של הפרופיל.

גורמים נוספים שמשפיעים על דירוג הפרופיל הם כמות האזכורים שגוגל מזהה עבור שם העסק שלכם וגם איכות המידע שבפרופיל עצמו. לפרופיל עם תמונות מסודרות, מידע מלא על העסק ומספר גדול של המלצות חיוביות יש סיכוי רב יותר להתקדם בתוצאות ולהופיע בחיפושים רבים יותר של גולשים.

לסיכום, קידום אתרים ב-Google maps הוא תחום שאתם מוכרחים להכיר אם אתם בעלי עסק עם אתר אינטרנט. מדובר בקידום שדורש פעולות מסוג אחר מאשר הקידום האורגני הקלאסי, אך בהחלט שווה את ההשקעה.

מוזמנים לשתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מתוך הבלוג שלנו

השפעת הקורונה על אתרי מסחר אלקטרוני בארץ ובעולם

בתקופה לא פשוטה זו צץ דווקא חלון הזדמנויות לחנויות וסוחרים שאינם יכולים לפתוח את נקודות המכירה שלהם. מעבר למכירה באמצעות מסחר אלקטרוני יכולה להיעשות בהשקעה מועטה יחסית ולהוות פתרון שמביא הכנסות בתקופה קשה מאוד למשק.

קראו עוד
קידום אורגני מודרני

קידום אורגני ב-2020 10 דברים שכדאי לדעת בעולם ה- SEO השנה

עולם קידום האתרים האורגני הוא תחום השיווק המשתנה במהירות הגדולה ביותר בשוק. כדי להיות מעודכנים ואפקטיביים, מקדמי אתרים צריכים להישאר כל הזמן עם היד על הדופק. השינויים נגרמים מחידושים טכנולוגיים רבים וגם עקב העובדה שהאלגוריתם של גוגל מתעדכן ומתפתח כל הזמן.  מקדמי אתרים צריכים להכיר את השינויים ולהתאים את עצמם לרוח הזמן וגם למתכנתים של

קראו עוד
דיגיטל אפקטיב

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

גלילה למעלה דילוג לתוכן