קידום אורגני ב-2020 10 דברים שכדאי לדעת בעולם ה- SEO השנה

קידום אורגני מודרני

עולם קידום האתרים האורגני הוא תחום השיווק המשתנה במהירות הגדולה ביותר בשוק. כדי להיות מעודכנים ואפקטיביים, מקדמי אתרים צריכים להישאר כל הזמן עם היד על הדופק. השינויים נגרמים מחידושים טכנולוגיים רבים וגם עקב העובדה שהאלגוריתם של גוגל מתעדכן ומתפתח כל הזמן. 

מקדמי אתרים צריכים להכיר את השינויים ולהתאים את עצמם לרוח הזמן וגם למתכנתים של גוגל ששוקדים כל העת על פיתוח אלגוריתם החיפוש המשוכלל בעולם.

הנה 10 נקודות שכדאי לדעת כדי להישאר רלבנטיים בעולם הקידום האורגני גם בשנת 2020:

  1. מובייל פירסט. אמנם נכתבו כבר אין ספור מאמרים בנושא הזה, אך מקדמים רבים עדיין לא מודעים לכך שהאלגוריתם של גוגל נותן עדיפות מובהקת לאתרים שמותאמים לגלישה במובייל. מדובר לא רק בהתאמת העיצוב ויצירת אתרים רספונסיביים, אלא גם בחוויית המשתמש עצמה. נושאים כמו מרווח מספק בין כפתורים, למשל, הם חלק מחוויית המשתמש במובייל – גם מבחינת גוגל. 
  2. יצירת תוכן שלם אחד במקום הרבה תכנים פשטניים. בעבר הלא רחוק היה נהוג ליצור דפים רבים באתר עם תוכן קצר יחסית המקדם ביטוי ספציפי. ב-2020 הגישה צריכה להיות מעבר לתכנים ארוכים יותר, הכוללים ביטויי חיפוש רבים אשר נותנים ערך אמתי ומשמעותי לגולש.
  3. דגש על חוויית המשתמש. אתרים מודרניים בשנת 2020 צריכים לשים דגש על חוויית המשתמש כדי להתקדם בקידום האורגני. חוויית משתמש טובה מובילה לזמן שהייה ארוך יותר באתר, אחוז נטישה נמוך יותר, ויכולה להשפיע גם על הפופולריות של האתר והגדלת כמות הטראפיק שלו.
  4. חיפוש קולי. השימוש בחיפוש קולי בגוגל תופס תאוצה, ומקדמי אתרים צריכים לדעת זאת. אחוז המשתמשים בסוג חיפוש זה גדל בהתמדה ולכן יש ליצור תוכן באתר שמתאים לדפוס חיפוש של דיבור. ההתאמה כוללת גם התאמה בשפה וגם התאמה בתוכן. זהו תחום שהוא יחסית בחיתוליו, אך יצבור תאוצה עוד ועוד בעתיד.
  5. תעודת SSL לכל אתר. כבר כיום ידוע כי גוגל מייחס חשיבות לשאלה האם האתר מאובטח או לא. לאתרים מאובטחים יש יתרון גם אם הם אינם מכילים מידע פיננסי או מידע רגיש אחר. מכיוון שקל מאוד לרכוש תעודת SSL לכל אתר וחלק מחברות האחסון אפילו מאפשרות התקנת SSL בחינם – מומלץ מאוד לעשות זאת ב-2020.
  6. יצירת תוכן ויראלי באתר. הרשתות החברתיות הן כבר חלק בלתי נפרד גם ממרכיבי הדירוג האורגני של גוגל. לכן, תוכן באתר שזוכה לשיתופים רבים ככל האפשר, יזכה ליתרון גם בתוצאות החיפוש.
  7. קישורים איכותיים עדיין עובדים. בניית קישורים היא אחת הפרקטיקות העתיקות ביותר בתחום. אך חשוב לדעת כי גם ב-2020 יש לקישורים איכותיים מרכיב חשוב מאוד בקביעת תוצאות הדירוג של האתרים.
  8. שימוש במפות חום (Heat Maps). ישנם כלים שכל מקדם צריך להכיר. אחד הכלים המוצלחים ביותר לשימוש חוויית המשתמש באתר היא מפות חום. מפות אלו מראות כיצד מתנהגים הגולשים בזמן השהייה באתר וניתן להסיק מהן מסקנות מועילות רבות שמשליכות על האופטימיזציה שמבצעים לאתר.
  9. Google My Business. אם עדיין לא פתחתם פרופיל כזה לאתר עסקי שאותו אתם מקדמים – הגיע הזמן. חיפוש מבוסס מיקום מראה תוצאות של בתי עסק ספציפיים. לתוצאות הלוקאליות האלו יש השפעה רבה על קהל היעד שמחפש שירות או מוצר כלשהו באזור גאוגרפי מוגדר.
  10. מהירות טעינה. אתר מודרני בשנת 2020 מוכרח להיות בעל זמן טעינה מהיר בכל סוגי המכשירים. יש הרבה דרכים להשיג זאת – שיפור הקוד, שימוש ב-CDN (רשתות תוכן) ועוד.           

מוזמנים לשתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מתוך הבלוג שלנו

השפעת הקורונה על אתרי מסחר אלקטרוני בארץ ובעולם

בתקופה לא פשוטה זו צץ דווקא חלון הזדמנויות לחנויות וסוחרים שאינם יכולים לפתוח את נקודות המכירה שלהם. מעבר למכירה באמצעות מסחר אלקטרוני יכולה להיעשות בהשקעה מועטה יחסית ולהוות פתרון שמביא הכנסות בתקופה קשה מאוד למשק.

קראו עוד
קידום אורגני מודרני

קידום אורגני ב-2020 10 דברים שכדאי לדעת בעולם ה- SEO השנה

עולם קידום האתרים האורגני הוא תחום השיווק המשתנה במהירות הגדולה ביותר בשוק. כדי להיות מעודכנים ואפקטיביים, מקדמי אתרים צריכים להישאר כל הזמן עם היד על הדופק. השינויים נגרמים מחידושים טכנולוגיים רבים וגם עקב העובדה שהאלגוריתם של גוגל מתעדכן ומתפתח כל הזמן.  מקדמי אתרים צריכים להכיר את השינויים ולהתאים את עצמם לרוח הזמן וגם למתכנתים של

קראו עוד
דיגיטל אפקטיב

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

גלילה למעלה דילוג לתוכן