SEO- Search Engine Optimisation
קידום אורגני של אתר אינטרנט היא האסטרטגיה הטובה ביותר להביא טראפיק איכותי גבוה בעלויות מאד נמוכות. קידום אורגני נקרא גם SEO ומשמעותו – ראשי תיבות של הביטוי Search Engine Optimization. המשמעות של אופטימיזיה, היא תהליך מתמשך של ביצוע פעולות באתר האינטרנט עצמו ומחוצה לו על מנת לעזור למנועי החיפוש ובראשם Google להביא תנועה רלוונטית לאתר ועל ידי זה להעלות את מיקום האתר בתוצאות החיפוש.
איך קידום אורגני משפיע על מיקום האתר בתוצאות החיפוש?
חברת Google אינה מגלה מהם בדיוק הגורמים שמשפיעים על המיקום בתוצאות החיפוש, וזה נחשב לאחד הסודות הגדולים של Google. אבל חברות קידום אתרים יודעות מניסיון רב השנים, להעריך ברמת וודאות גבוהה שישנם כ 200 פרמטרים שמשפיעים ומתוכם כ 40 גורמים בעלי השפעה גבוהה מאד. לכן, חברות קידום שעוסקות בנושא יכולות וגם מצליחות להשפיע על המיקומים והן עושות זאת באמצעות שתי פעולות מרכזיות שנקראות: On Page ו Off Page
פעילות קידום אורגני On page:
קידום אורגני On Page, עוסק בעיקר בהתאמת האתר למנועי החיפוש מבחינת מבנה ואלמנטים טכנולוגיים ובתוכן של האתר והתאמתו לצורך של הגולשים. Google מעוניין שהגולשים שעושים חיפוש, יהיו מרוצים מתוצאות החיפוש ולכן חשוב לו שהאתרים שהוא מפנה אליהם יספקו חווית גלישה בטוחה, מהירה ומועילה מבחינת תוכן. Google יודע לבחון האם האתר מספק את החוויה הזו ע"י כך שהוא מודד את כמות הכניסות לאתר, זמן השהיה באתר והאם הגולש המשיך לחפש לאחר שנכנס לאתר. אם הגולש "ברח" מהר מהאתר והמשיך לחפש אזי כנראה שלא כדאי להשאיר את האתר במקומות הראשונים. לכן, מקדם אתרים מנוסה יבחן את הפרמטרים האלה ויבקש מבעל האתר לבצע שינויים על מנת לספק את חווית המשתמש הטובה ביותר האפשרית.
סטוריטלינג וקידום אורגני – הגולשים ישארו הרבה זמן בעמוד אם הם יקראו את התוכן, לכן חשיבות אופן כתיבת התוכן היא קריטית, זה לא מספיק לרשום את הביטויים שאתם רוצים לקדם, אלא לספר סיפור. לספר סיפור באופן מובנה , ברור, ידידותי, ואפילו לעיתים מרתק או מרגש, כמובן, בהתאם לתוכן הרלוונטי.
פעילות קידום Off Page:
קידום אורגני Off Page עוסק בעיקר בנראות האתר ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות. פעילות קידום זאת תוודא שישנן מספיק אזכורים של שם המותג, שישנם מספיק קישורים המובילים אל האתר בביטויי החיפוש הרלוונטי וכו'
איך לבחור מקדם אורגני לעסק או לאתר שלכם ?
לניסיון המקצועי של החברה יש חשיבות מכרעת. חברה מנוסה מכירה היטב את הפרמטרים העדכניים והרלוונטיים ביותר לקידום, מחזיקה בכלים ושיטות עבודה מוכחות ולכן כדאי לבדוק המלצות. המחיר של הקידום האורגני לא תמיד משקף את הידע של המקדם, ישנן חברות שגובות סכומים נכבדים, בעוד שהתוצאות שהן משיגות בינוניות למדי, לעומת זו ישנן חברות שמציעות תעריפים אטרקטיביים, והתוצאות שהן משיגות גבוהות מאד. בכל מקרה, אנו לא ממליצי לקחת חברה שדורשת מכם לחתום על התחייבות. גם אם חברת קידום מציעה לכם לבנות אתר תמורת קידום והתחייבות של מספר שנים, אזי אנו מציעים לכם לא לכרוך שירות בשרות. מקדם אורגני שנמדד כל חודש יביא לכם את התוצאות הטובות ביותר.
רוצים לשמוע עוד על קידום אורגני ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם