לדף האינסטגרם
לדף הפייסבוק
לכתיבת מייל
phone (3) (Copy)
לאזור אישי

כניסת לקוחות

לוגו דיגתל אפקטיב

9 טיפים להגברת מכירות באתרי אינטרנט למסחר אלקטרוני

הגברת המרות - CRO

מהי מתודולוגיית הגברת המרות CRO – Conversion Rate Optimization

מה זה CRO ?

הביטוי CRO הוא ראשי תיבות של Conversion Rate Optimization, ומשמעותו: תהליך עבודה המשלב מספר דיסיפלינות מתחום ניתוח המידע, ניתוח חווית המשתמש והממשק (UI & UX), ניתוח התנהגות הגולשים באתר באמצעות כלי ניטור מיוחדים, ניתוח שיווקי של המסרים באתר או האפליקציה ובסופו של תהליך קבלת המלצות לביצוע שמימושן יביא לגידול משמעותי בכמות המכירות באתרי eCommerce או באיסוף לידים מוגבר מאתרים תדמיתיים של חברות מוצר או שירות.

מתי צריך לבצע עבודת הגברת המרות? (CRO)

עבודת CRO מתחלקת בד"כ לשני חלקים:

  1. עבודה ראשונית מאסיבית שבוחנת את חווית הגולש/ משתמש שבסופה יתקבלו מספר רב של המלצות מתועדפות לביצוע.
  2. החלק השני הוא שיפור מתמיד. תהליך שוטף שבו בודקים את התוצאות של יישום ההמלצות ומטייבים אותם. ובאופן כזה ממשיך תהליך חיזוק משפך ההמרה.

מי מבצע עבודות של הגברת המרות ?

הכנת תוכנית העבודה הראשונית רצוי שתבוצע ע"י מומחי המרה שיש להם כבר ניסיון רב בכל מרכיבי ה CRO. ישנם יועצים וסוכנויות דיגיטל שכבר ביצעו מאות עבודות דומות, ויש להם כלים מיוחדים וחשוב מכך, יש להם יכולת השוואה וידע של מהם הדברים שמגבירים ומהם ה Conversion killers.

 את העבודה השוטפת של השיפור המתמיד, ניתן להטיל על מנהלי הקמפיינים או סוכנות הדיגיטל שמנהלת לכם כיום את הקמפיינים ועבודת ה SEO. בעבודה שוטפת שכזו, חשוב להציב יעדים ולבקר אותם אחת לתקופה. הדרך הטובה ביותר לעשות שיפור מתמיד, עם פחות טעויות שעלולות לפגוע בהשיגי העבר היא שימוש בטכניקת הA/B Testing, שבוחנת כל פעם שינוי אחד קטן על קבוצה מצומצמת של גולשים ומאפשרת לבודק, לחזות ברמת דיוק גבוהה האם השינוי המוצע יגביר או יפחית המרות.

מהו תהליך הגברת ההמרות?

תהליך הגברת ההמרות מורכב ממספר שלבים, חלקם שלבי תכנון וחלקם שלבי ביצוע:

התכנון כולל:

  1. ניתוח מתחרים ואיתור Benchmark רלוונטי, ניתוח נתונים באמצעות Google Analytics.  
  2. ניתוח האתר
  3. מיפוי פערים ונקודות "חשודות" – כלומר השערות של אילו כשלים של ממשק ו/או ניסוחים ומידע גורמים להמרות נמוכות. בשלב זה אילו רק השערות של מה נדרש לעשות על מנת להגביר את ההמרה.
  4. ניתוח התנהגות גולשים באמצעות כלים לניתוח מפות חום של התנהגות הגולשים באתר בפועל.
  5. ניתוח הממצאים
  6. ניתוח אפקטיביות עסקית למול מורכבות הביצוע ועלותו (Cost effective analysis)
  7. בניית רשימת המלצות ותעדוף משימות לביצוע

הביצוע כולל:

  1. שינויים טכניים באתר (Front and back end)
  2. שינויים ושיפורי ממשק וחווית לקוח User eXperience / User Interface
  3. שינויי ניסוחים, הוספה או הסרה של תכנים
  4. הוספה, שינוי או הסרה של תמונות
  5. הכנסת Call to action – CTA לאתר
  6. שיפור ביצועים של האתר
  7. ועוד

מה התוצאות העסקיות שצפויות מעבודה של הגברת המרות?

מאחר ובד"כ אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל נבנים מתוך חשיבה על המותג, הקפדה על עיצוב ושימוש ב Style guide והנושא של שיפור המרות נמצא ברקע – אזי יש סיכוי סביר שעבודת מומחה הגברת המרות יצליח דיי במהירות להשיג תוצאות יפות. האמת היא שברוב האתרים שלא עברו תהליך אופטימיזציה להמרה ניתן להשיג הכפלה של כמות ההמרות.

מעוניינים לבדוק את אפקטיביות ההמרות של איסוף הלידים או המכירות אצלכם באתר? צרו איתנו קשר עוד היום לשיחת היכרות בלתי מחייבת מצידכם, נשמח לשמוע לחשוב ביחד מה יכול להיות אפקטיבי עבורכם. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
הגברת המרות

רוצים לשמוע עוד על הגברת המכירות באתר שלכם?

נושאים קשורים:

תגיות:


Warning: Undefined array key "on_archive_display" in /home/customer/www/digitaleffective.co.il/public_html/wp-content/plugins/cool-tag-cloud/cool-tag-cloud.php on line 610
דיגיטל אפקטיב

רוצים לשמוע עוד על הגברת המרות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Scroll to Top