איך לבנות עמוד נחיתה עם אחוזי המרה גבוהים?
עמוד נחיתה שלעיתים נקרא גם squeeze page הוא נקודת הסיום של שלב התעניינות של הצרכן. איכות עמודי הנחיתה נמדדת ביכולתם לבצע המרה (Conversion). קיימות שתי גישות בבניה של עמודי נחיתה, הגישה הראשונה מעדיפה לנתק את עמוד הנחיתה מאתר האינטרנט של החברה והגישה השניה מעדיפה להנחית לעמוד פנימי באתר החברה ולעיתים לדף הבית של האתר. אין אמת אחת נכונה יותר מהשניה, הכל תלוי במוצר ובקהלי המטרה. למשל בשירות שמבוסס על קשר אישי אזי בסבירות גבוהה כדאי יהיה להנחית לאתר החברה שמעביר מסר של שירות אישי ואנושי, לעומת זאת אם מדובר במוצר שהוא קומודטי (commodity) טופס התעניינות שמנותק מאתר החברה יכול לעיתים לעבוד טוב יותר. הדרך לוודא מה היא האסטרטגיה הנכונה היא לבצע AB Testing ולהנחית לשני המקומות ולראות מה עובד יותר טוב.
תשעה טיפים לבניית עמוד נחיתה מנצח:
- טופס השארת פרטים – Above the fold
- מסר מרכזי קצר וברור
- מסר מישני שמחזק ומפרט את המסר המרכזי
- עונה על השאלה: "?What's in it for me" – או בקיצור : WIIFM
- עונה על השאלה: "?Why now"
- כיתוב ברור על כפתור השליחה, בלי התחכמויות כגון "כן, אני מעוניין תצרפו אותי" או "תתקשרו אליי" וכו' עדיף פשוט "שלח". ביטוי נטראלי שלא גורם לגולש לחשוב יותר מידי אחרי שכבר מילא את הפרטים.
- טעינת מובייל מהירה – לינק לבדיקת מהירות במובייל ובדסקטופ של גוגל
- Mobile Friendly – לבדיקה
- רצוי מאד שעמוד הנחיתה יהיה מאובטח, כלומר שימוש בפרוטוקול: SSL/HTTPS
רוצים לשמוע עוד על עמודי נחיתה מנצחים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם